Tuesday, June 9, 2009

婚礼摄影,我的处女作品

六月一号,我以个人名义参加的第一场婚礼,也是我的第一次的婚礼摄影经验。
整个婚礼的过程我都在拍照。
我并不是个专业的摄影师,我只不过是个刚踏进摄影门框的初学者。
由于现场有专业的摄影师,因此我在取位摄影的时候都尽量不打扰人家,毕竟我只不过是个来拿经验的。
以下是我个人比较满意的作品,请欣赏。

序幕












典礼开始






















花絮





大致上就是这样,希望大家会喜欢。
献给Grace&Ambrose。

毕。

2 comments:

Unknown said...

Wow..... super duper extremely professional photographer....

Ryan said...

Wow, i wonder how u found here? Thx a lot for the invitation. Btw, i'm still learning, still consider beginner. Its happy to hear that u liked the photo, thats the most important thing.